Uwierz nam- raz spróbujesz Aosty, będziesz tam wracał!

Najmniej popularny, nie oblegany przez tłumy narciarzy, ale z pewnością najpiękniejszy region włoskich Alp. Położona u styku trzech państw, podzielonych przez nic innego jak najwyższe i najpiękniejsze góry Europy…

Dolina Aosty została odkryta przez nas kilkanaście lat temu. Zakochaliśmy się w niej bez pamięci, tak samo jak wielu naszych Klientów, którzy wracają tam rok po roku, by podziwiać piękne widoki, próbować fantastycznych, włoskich smaków i doświadczać narciarstwa alpejskiego na najwyższym poziomie, po przepięknie przygotowanych trasach.

Poniżej zebraliśmy pytania, które najczęściej pojawiają się wśród osób zainteresowanym wyjazdem w formacie, który oferujemy oraz podzieliliśmy je na kategorie. Mamy nadzieję, że odpowiedzi na te pytania rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości:


FORMAT WYJAZDÓW

Co, gdzie, jak?


PYTANIE: GDZIE JEŹDZIMY?

ODPOWIEDŹ: Dolina Aosty to włoski region położony na pograniczu Włoch, Szwajcarii i Francji. Nasz program Ski Safari pozwala nam na jazdę we wszystkich największych ośrodkach doliny oraz przejazd na nartach do Francji i do Szwajcarii.

 

P: CO TO ZNACZY SKI SAFARI?

O: Oferowana przez nas formuła Ski Safari to jazda w 5 różnych ośrodkach narciarskich podczas 6 narciarskich dni. Stacje narciarskie, które odwiedzamy to: Courmayeur, La Thuile/La Rosiere, Monterosa Ski, Pila i Valtournenche/Cervinia/Zermatt

 

P: GDZIE MIESZKAMY?

O: Hotele, które mamy w naszej ofercie znajdują się w dolinie, nie przy stokach. Stąd mamy możliwości przejazdu do wybranego na dany dzień ośrodka narciarskiego. Wyboru dokonujemy na podstawie prognoz pogody i panujących warunków śniegowych. W każdym tygodniu staramy się odwiedzić wszystkie ośrodki, jeden z nich odwiedzając 2 razy (najczęściej jest to Cervinia).

Wyjątkiem jest hotel Tourist oddalony od wyciągu narciarskiego w Valtournenche o 1,1km i jest to wyjazd stacjonarny, a nie Ski Safari (pobyt tylko w Valtournenche/Cervinia/Zermatt).


P: KTÓRY HOTEL WYBRAĆ?

O: Zależy, na czym Ci zależy. Skrócony opis znajdziesz poniżej:

Hotele tylko z wyżywieniem HB(śniadania i obiadokolacje): Miramonti, Tourist

Hotele tylko z wyżywieniem BB(tylko śniadania): Paradise, Billia Parc

Hotele z opcją wyboru BB/HB: Rendez Vous, Elena

Hotele ze SPA: ParadiseElena, Rendez Vous, Billia Parc (za dopłatą)


Hotel Miramonti jest naszą bazą. Tam przyjmujemy większość naszych Klientów, organizujemy imprezę integracyjną i tam mieszka nasza kadra.

 

P: JAK DŁUGO TRWAJĄ DOJAZDY NA STOKI?

O: Jeśli pilot nie zaplanuje inaczej, z hoteli wyjeżdżamy o 9 rano, wyjazd z parkingu z powrotem do hoteli jest o 17. W zależności od wybranego na dany dzień kierunku, dojazdy na stoki trwają najczęściej około 45min, do 1h.

Najkrócej jedziemy do Aosty (skąd mamy kolejkę gondolową do Pili)- ok. 30min, a najdłużej na Monterosa Ski – dojazd tam trwa ok. 1h 20 min ze względu na bardzo urozmaiconą widokowo górską drogę, która tam prowadzi.

Podczas transferu na stoki, piloci opowiadają o ośrodku narciarskim do którego zmierzamy, rozdają mapki, z którymi można się zapoznać w czasie jazdy i podpowiadają, gdzie warto przejechać i gdzie zatrzymać się na lunch.


BAGAŻE

Ty lecisz na lekko – Twoje bagaże czekają w hotelu

Jak to działa?


P: KIEDY ODBIERACIE SPRZĘT?

O: Na 10 dni przed wylotem dostaniesz od nas maila z datą oraz przedziałem czasowym (2-3h) w którym nasz kierowca przyjedzie odebrać sprzęt i bagaże spod wyznaczonego przy rezerwacji adresu. Bagaże odbieramy na 3-4 dni przed datą wylotu.

Osoby z Wrocławia i okolic prosimy o dostarczenie sprzętu i bagaży we wskazanym terminie do naszej siedziby: BIELANY WROCŁAWSKIE, UL. DĘBOWA 16.

 

P: JAK MAM SIĘ SPAKOWAĆ?

O: Na każdego uczestnika naszych wyjazdów przypada:

·      1 walizka / torba podróżna (do 20kg)

·      1 para nart w pokrowcu

·      1 para butów w pokrowcu

 

Każda torba musi być podpisana IMIENIEM i NAZWISKIEM oraz NUMEREM TELEFONU

 

P: JAKI BAGAŻ PODRĘCZNY MOGĘ ZABRAĆ DO SAMOLOTU?

O: Wszystkie bilety lotnicze obejmują jedną małą torbę osobistą, którą można zabrać na pokład o wymiarach 40 x 20 x 25 cm, która musi mieścić się pod siedzeniem pasażera z przodu.

Jeśli potrzebujesz większego bagażu, możesz podczas rezerwacji wykupić Pierwszeństwo wejścia na pokład + 2 sztuki bagażu podręcznego* - cena ustalana jest indywidualnie na zapytanie dla konkretnego lotu.

 

*Umożliwia to wniesienie na pokład małej torby osobistej (40 x 20 x 25 cm), która musi zmieścić się pod siedzeniem pasażera z przodu oraz bagażu do 10 kg (55 x 40 x 20 cm), który musi zmieścić się w schowku nad siedzeniem. Pierwszeństwo umożliwia również wejście na pokład w pierwszej kolejności, korzystając z kolejki do pierwszeństwa wejścia na pokład przy bramce.

 

SPRAWY ORGANIZACYJNE

Płatności, bilety lotnicze, ubezpieczenie

 

P: KIEDY MAM ZAPŁACIĆ ZA WYJAZD?

O: W momencie rezerwacji prosimy o wpłatę zaliczki w wysokości 30% wartości rezerwacji.

Możesz to zrobić od razu przez system płatności online i zapłacić kartą, BLIKiem lub szybkim przelewem.

Możesz też wybrać opcję przelewu tradycyjnego. W tym przypadku, prosimy o wpłatę zaliczki w terminie 3 dni od daty rezerwacji, na dane do przelewu podane w mailu potwierdzającym rezerwację.

UWAGA! Jeśli mail nie doszedł, prosimy najpierw sprawdzić folder SPAM (albo OFERTY) w swojej skrzynce pocztowej. 

Dopłatę do całości (70%) należy przesłać bezpośrednio na nasze konto bankowe (podane w mailu potwierdzającym oraz na naszej stronie w zakładce KONTAKT) w terminie do 30 dni przed datą wyjazdu.


Jeśli rezerwujesz wyjazd na mniej niż 30 dni przed datą wylotu, prosimy o pełną płatność od razu.

Płatność za karnet i taksę klimatyczną pobieramy na miejscu w EURO (gotówka).

 

P: KIEDY DOSTANĘ BILETY LOTNICZE?

O: Odprawę dla wszystkich wylatujących robimy na 24H przed wylotem.

Gotowe KARTY POKŁADOWE do wydrukowania dostaniesz od nas na maila nie wcześniej niż 22H przed wylotem. Godziny wylotów znajdziesz na tej stronie: ROZKŁAD LOTÓW

Na powrocie wydrukowane karty pokładowe dostaniesz od naszego rezydenta podczas wsiadania do autokaru jadącego na lotnisko.

 

P: CZY MUSZĘ WYKUPIĆ DODATKOWE UBEZPIECZENIE?

O: Zapewniamy podstawowe ubezpieczenie w cenie wycieczki. Współpracujemy z Towarzystwem Ubezpieczeń WIENER S.A. Oferowany pakiet ubezpieczeniowy „Ubezpieczeni w podróży” zawiera OKNW i OKL-SKI (KL 10 000 euro, NNW 1250 euro, 200 euro to ubezpieczenie bagażu, 500 Euro ubezpieczenie sprzętu sportowego, a AS z OC 10000 euro). Szczegóły TUTAJ

Rozszerzenie tego ubezpieczenia (do KL 20 000€, NNW 3 000€, bagaż 300€, AS/OC 10 000€) można dokupić podczas rezerwacji w cenie 40 PLN/os.


Zalecane jest wyrobienie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ), która w razie potrzeby, bezgotówkowo pokrywa wszelkie koszty niezbędnych świadczeń medycznych na terenie Unii Europejskiej. WIĘCEJ INFO

Logowanie